Navigation
Доставка, рекламация и гаранция
ДОСТАВКА
Поръчаните стоки се доставят до всяка точка на България, за сметка на клиента, на посочен от клиента адрес или до офис на ЕКОНТ - до 2-3 работни дни, с куриерски услуги ЕКОНТ.
ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА
В случай че, клиентът желае да върне закупени стоки, може да се възползва от това право в 14-дневен срок от получаването им. Желателно е да се изпрати и снимка на дефекта/повредата.
- Задължително
условие е стоките да са в първоначалния търговски вид, без нарушена опаковка и
без да са използвани. В този случай разходите по доставката са за сметка на
клиента. При неизпълнение на тези условия, магазинът си запазва правото да не
приеме върнатата стока и съответно да не изплати направените при закупуването разходи
от клиента.
- Транспортните
разходи са за сметка на магазина само в случаите на несъответствие или
производствен дефект и при спазен 14-дневен срок след получаване на стоките. След приемане на
върнати стоки и прегледа им, стойността им се възстановява на клиента по
банкова сметка в 30-дневен
срок.
- На
рекламация подлежи всяка стока, която не отговаря на поръчаната от клиента.
Клиентът може да я откаже още при получаването. При несъответствие, моля
свържете се с нас по телефона. Ще проверим несъответствието по наименованието
на продукта в заявката и наименованието на продукта, който сте получили. При
потвърждаване на грешката ще заменим стоката, като доставката е за сметка на
магазина.
- В
случай на производствен дефект, клиентът има право да се откаже от поръчката в
14-дневен срок,
или да поиска замяна, като разходите по доставката са за сметка на магазина. В
момента на връщането на стоката се изготвя констативен протокол (в два еднообразни екземпляра), в
който се описва състоянието на стоката и нейната опаковка.
- При
подаване на рекламация потребителят задължително прилага и документите, на
които се основава претенцията (касова бележка, бележка за наложен платеж или
фактура) и попълнен формуляр за рекламация.
- На
рекламация не подлежат стоки, за които клиентът е бил предварително предупреден
за несъответствие, както и за стоки, за които не са спазени условията на
експлоатация, посочени на опаковката от производителя. Не могат да бъдат върнати
артикули по индивидуална поръчка с размери, подадени от клиента, отговорността
за подадените размери е на клиента.
- Няма
право на рекламация лице, което се явява трета страна при получаването на
пратката и не е основният платец по нея. В случай на видим дефект или
несъответствие на стоката, в момента на получаването, третата страна може да я
откаже или да я вземе на своя отговорност. В случай, че приеме такава пратка и
не предяви своите претенции пред куриера, клиентът губи правото си на
рекламация.
Последвайте ни във "Фейсбук"
Пазарувай на изплащане
Може да купиш желаната стока на кредит с БНП ПАРИБА или TBIBANK.
Прилага се за покупки на стойност над 150 лв.
Информация
Обслужване на клиенти
Моят профил
Powered By OpenCart
Topfish.bg © 2022