ДОСТАВКА

Поръчаните стоки се доставят до всяка точка на България, за сметка на клиента, на посочен от клиента адрес или до офис на ЕКОНТ - до 2-3 работни дни, с куриерски услуги ЕКОНТ.

ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА

В случай че, клиентът желае да върне закупени стоки, може да се възползва от това право в 14-дневен срок от получаването им. Желателно е да се изпрати и снимка на дефекта/повредата. 

  • Задължително условие е стоките да са в първоначалния търговски вид, без нарушена опаковка и без да са използвани. В този случай разходите по доставката са за сметка на клиента. При неизпълнение на тези условия, магазинът си запазва правото да не приеме върнатата стока и съответно да не изплати направените при закупуването разходи от клиента.
  • Транспортните разходи са за сметка на магазина само в случаите на несъответствие или производствен дефект и при спазен 14-дневен срок след получаване на стоките. След приемане на върнати стоки и прегледа им, стойността им се възстановява на клиента по банкова сметка в 30-дневен срок.
  • На рекламация подлежи всяка стока, която не отговаря на поръчаната от клиента. Клиентът може да я откаже още при получаването. При несъответствие, моля свържете се с нас по телефона. Ще проверим несъответствието по наименованието на продукта в заявката и наименованието на продукта, който сте получили. При потвърждаване на грешката ще заменим стоката, като доставката е за сметка на магазина.
  • В случай на производствен дефект, клиентът има право да се откаже от поръчката в 14-дневен срок, или да поиска замяна, като разходите по доставката са за сметка на магазина. В момента на връщането на стоката се изготвя констативен протокол (в два еднообразни екземпляра), в който се описва състоянието на стоката и нейната опаковка.
  • При подаване на рекламация потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията (касова бележка, бележка за наложен платеж или фактура) и попълнен формуляр за рекламация.
  • На рекламация не подлежат стоки, за които клиентът е бил предварително предупреден за несъответствие, както и за стоки, за които не са спазени условията на експлоатация, посочени на опаковката от производителя. Не могат да бъдат върнати артикули по индивидуална поръчка с размери, подадени от клиента, отговорността за подадените размери е на клиента.
  • Няма право на рекламация лице, което се явява трета страна при получаването на пратката и не е основният платец по нея. В случай на видим дефект или несъответствие на стоката, в момента на получаването, третата страна може да я откаже или да я вземе на своя отговорност. В случай, че приеме такава пратка и не предяви своите претенции пред куриера, клиентът губи правото си на рекламация.

Image
Image
Image
Image
Image
Image